Vårkänslor i soligt Stockholm

Fick mig en liten sovmorgon idag eftersom jag skulle vara i stan kl 10. Möttes av ett riktigt härligt väder, det är man verkligen inte bortskämd med. Helt plötsligt så tyckte jag nästan att det var för varmt, det är ju ändå bara februari.

Det var då väldigt mycket prinsessnack de senaste dygnet men det händer ju så sällan att det föds en sådan i vårt land så det är bara mysigt. Rusning efter prinsesstårta hade det tydligen varit igår och allt, på skrivande hand så fick jag veta att den lilla flickan ska heta Estelle, rätt otippat om ni frågar mig.

Nåväl, jag mötte upp Viktoria och vi besökte fotostudion där plåtningen för Ladies Night ska äga rum på måndag. På onsdag blir det offentligt så jag smyger lite med informationen. Det blev en liten titt för förberedelsernas skull.
Idag är jag ansvarig för fredagens musikquiz här på kontoret, min förhoppning är att kunna sätta dit dem med ett klurigt ett, haha!