Nu har min LIA på Ladies Night börjat!

När jag vaknade imorse så var det högar med snö utanför mitt fönster men det hindrade inte mig från att promenera med all min packning till stationen i Nyköping. Tyvärr så är jag inte någon bärare vilket resulterade i att jag fick ringa efter en texi när jag kommit en bit neråt. Jag tar mig så upp till perrongen men får då höra i högtalarna att jag tåget jag ska ta är inställt och att det blir ersättningsbuss. Så den tid som redan var stressig blev nu ännu mer stressig då resan tog nästan två timmar. Jag börjar bli van att springa med packning och trots vissa förseningar i mitt tidsschema så var jag på plats på Ladies Night-kontoret kl 13. Jag blev väl mött av alla och det kändes hur bra som helst. En kram, en egen kontorsplats, en bukett med tulpaner, en egen mailadress osv, kontorråttan i mig har vaknat.

Nu avnjuter jag årets Guldbaggegala på webben och imorgon kör vi dag 2.
Hej Stockholm, I'm all yours for 10 weeks!