Sociala medier

Nu är jag inne på min fjärde vecka här på Fantabolous. Under veckan har det bl a spelats in en musikvideo med en av våra artister, Nova Delai, sen har jag och min kollega varit ute och besökt och tittat på två lokaler. Kul att komma ut och se sig om och att det dessutom var jag som bokade in mötena känns mera kul! Nu har jag blivit ansvarig för de sociala medierna som Fantabolous Music har. Så nu kommer jag att ha hand om Facebook-sidan och Instagram. Det behöver inte nödvändigtvis vara jag som uppdaterar men jag ska se till att någon gör det kontinuerligt. Det är tur att vi läst en kurs i marknadsföring för sociala medier i skolan. Man tänker helt annorlunda nu kring detta och jag har blivit intresserad av hur statistiken är och vad man ska skriva om för att få likes osv. Så vi kör vidare!

Kommentera här: