Åttonde veckan går mot sitt slut

Hej å hå vad tiden går.
Den veckan har jag haft flyt. Har fixat matspons till kontoret samt jobbat på med mitt showcase. Nu har jag skcikat in den nya projektplanen och hoppas att det här projektet ska rulla på och inte gå i kras som det förra. Ja, det är sp man lär sig. Allt är inte så strukturerat och organiserat i den här branschen alltid så det får man vara beredd på.
 
I onsdagskväll uppträdde en utav våra artister, Kade på Story Hotel. Det var en så kallad WIMP Live Session och detta tillsammans med Adam Tensta. Fantabolousgänget var såklart där och rockade loss. Till råga på detta så var det Kades födelsedag:) Mycket trevlig kväll i härlig Fantabolous-anda!
 
Det är nu sen fredagseftermiddag, jag sitter kvar på kontoret med Bello. Om ca en timme ska han, jag och Andreas dra till Södertälje och lyssna på vårt nysignade band Fjärilseffekten som spelar på en välgörenhetsgala.
Trevlig helg på er!
 
Bilder från i onsdags på Story Hotel
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: