Vecka 12 på Fantabolous

Dåligt uppdatering här känner jag. Saker och ting rullar på bra och man är så inne i allt så man inte hinner med att skriva. Just nu, ganska mycket fokus på mitt examensarbete som är ett showcase och det skulle egentligen genomföras den 4 april men nu har jag flyttat det till den 9:e istället pga utav att det var många som inte kuna komma pga påsklov och annat. Så nu är jag på banan igen, vad man lär sig. Inte helt lätt att bara byta dag så där men det gick trots allt. Jag är alltid lika förvånad över hur saker och ting ordnar sig till slut. Men man ska inte ropa hej än för det är inte genomfört än.
 
I övrigt så har jag blivit mer och mer involverad i lanseringen av fjärilseffekten. Tre härliga killar som jag lärt känna väldigt väl under den senaste månaden. Så bra att deras gitarrist kompade mig när jag själv hade spelning i förra veckan. Älskar deras musik och tror på deras framtid, kör hårt grabbar. Jag har varit på möten på EMI och haft kreativa möten med bl a fina Simone från MEA10. Härligt när man träffar på folk som gått eller går denna grymma utbildning. Extra roligt var det ju att vår utbildningen blev rankad i Metro som en utbildning som arbetsgivarna hajar till på. 
 
 
 
Må väl och glad påsk på er!

Kommentera här: