Tio veckor med LIA på Ladies Night

Oj, vad tiden har gått fort! Tio veckor på Ladies Night är över och det är så klart blandade känslor. Jag känner en stor glädje av att jag hamnade på en LIA-plats där jag känt mig välkommen varje dag och haft kollegor som varit inspirerande! Så nu känns det tråkigt att det är över men man får se tillbaka på det med fina minnen! I fredags introducerade jag den nya praktikanten vad jag gjort och vad hon ska ta över efter mig och då inser man hur mycket man faktiskt gjort. Jag startade upp "Ladies Army" och det känns lite konstigt att inte få följa upp det men jag tror att de kommer att göra ett bra jobb när de ska representera Ladies Night. Här är lite bilder som får sammanfatta veckorna på Ladies Night.



Tack Ladies Night och Wallmans nöjen för den här tiden!

LIA-tidens playlist

When I held ya- Moa Lignell
You learn- Takida
Flickan och kråkan- Timbuktu
All this way- Amanda Fondell
Stronger- Kelly Clarkson
The one that got away- Katy Perry
When we stand togehter- Nickelback
Some die young- Laleh
Amazing- Danny
Why am I crying- Molly Sandén
Euphoria- Loreen
Shout it out- David Lindgren
Why start a fire- Lisa Miskovsky
Titanium- David Guetta & Sia

och fredagslåten....
Don't stop me now- Queen