Hela Trosa rockade loss

Jag lämnade ett soligt, höstligt och fint Lidingö och Stockholm för att bege mig till lördags konsert i Trosa. Jag med min ryggsäck åkte först pendeltåg till Södertälje hamn och sedan buss till Trosa. I Trosa centrum blev jag upplockad av Christian och körd till Trosa Folkets hus där hela gänget redan var på plats. Detta var alltså Fredrik min klass som stod som arrangör för detta evenemang. Huvudakt, Noice med två förband. Det blev en 12 timmar lång tid tillsammans. Jag, Anna och My hade hand om VIP-läktaren. Detta innebar att ha koll på alla sponsorer, VIP-baren och seata gästerna. Som sagt, en sen kväll och det var ett tappert gäng som lämnade Trosa vid 02.00 denna lördagsnatt. Gissa om jag var trött när jag kom hem och la mig vid 03. Jag är nog inte riktigt gjord för att vara uppe och hålla igång så här länge två dagar i rad men detta var ett undantag helt klart. Men tacka alla för en härlig, roligt och trevlig kväll. Som enda MEA11 (förutom Fredrik) så kan jag säga det att MEA12 är ett kanongäng!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Du är visst gjord för att jobba sent på natten, hujedamej vad tapper du var!! :D

Svar: Haha, tack så mycket Anna! Ja, natten är ung och så är även jag;) Vi jobbade på bra och jag är så tacksam för massagen, den gjorde underverk!
Emelie Ekstedt

Kommentera här: