Musicians planet

Idag begav sig jag och Alexandra Älvsjö och Stockholmsmässan. Jag bara älskar att gå på mässa. Man får alltid en massa inspiration och nya inputs. I helgen var det musikmässa, musicians planet på Stockholmsmässan. En mässa fylld av musikinstrument och musik överallt. Jag testade en mikrofon som var kopplad till en dosa där man kunde sjunga i stämmor med sig själv samt göra en massa effekter med rösten. Denna dosa är till för att underlätta för ljudteknikern och sångaren. Sångaren kan helt enkelt själv ställa in hur han/hon vill ha rösten på spelningen. Jag blev helt såld. Den kostar tyligen 1800 kr i butik men under november får alla mässbesökare 10 % rabatt:) Men då behöver jag få hit min mick annars är det ingen mening med den. Nå väl, föruom detta så gjorde vi en massa annat. Alexandra ville vinna en backdrop så hon sydde för fulla muggar, jag provspelade på diverse pianon, gitarrer etc och liksom bara levde ut min roll som låtskrivare och
sångerska:) 


 
 
 
 
 

Kommentera här: