Inspark för MEA12


Igår genomfördes mitt skapa projekt med ansvar dvs Inspark för MEA12. I mina tankar inför denna dag så hade jag sett sol och värme men istället var det precis tvärtom, regn och kyla. Detta innebar en del omkastningar i programmet men det ordnade sig ganska bra ändå. På programmet stod det grillning, tipspromenad i faddergrupper, lekar/övingar och slutligen på kvällen så var det kräftskiva på Kåren. Drygt femtio studenter medverkade och det var mycket lyckat och nu vet jag inte bara hur man äter kräftor utan också hur man som projektledare måste fatta snabba beslut pga vädret. Tack alla som var med från både MEA11 och MEA12. Nu är ettorna insparkade på Campus Nyköping och nu ser vi fram emot ett härligt år tillsammans!
 
Min assisten Lina och jag storhandlade all mat för insparken
 

Mina härliga faddermöss på tipspromenad
 

Medhjälpare Sten stod vid en av de så kallade "vätskekontrollerna"
 

Och Lina stod vid den andra kontrollen
 

En av lekstationerna. Här skulle deltagarna förflytta en apelsin mellan sig utan att använda händerna.
 

Att veckla ut en ring när man är 50 pers som håller olika händer hit och dit är inte lätt...men oerhört kul att titta på.
 

Nästan alla av de glada deltagarna är samlade på denna avslutande bild!
 

Kommentera här: