Fantabolous Showcase

Igår kväll genomfördes mitt examensarbete som gick under namnet "Fantabolous Showcase". En kväll på Obaren i Stockholm för inbjudna gäster från branschen där vi bjöd dem på härlig musik från våra artister Nova Delai, Kade och fjärilseffekten samt vår gästartist från Merion MGMT, Robin Bengtsson. Jag har var projektledare för hela kalaset och ser tillbaka på detta med stolta och glada minnen. Vilken kväll det blev och jag är väldigt tacksam för all hjälp som fanns på plats. Till min hjälp hade jag Linn Fantenberg från MEA-12 som inte bara fixade blomsterinslagningen till artisterna och välkomnade i entrén utan även fick även sköta ljuset, Vilken ängel!
Livet har verkligen förvandlats sedan jag började på Fantabolous Music. 
Kan inte tänka mig ett liv utan alla kollegor, artister och alla andra som är runt företaget.
Tack för det ansvar och förtroende ni gav mig när jag tog mig an detta projekt.
WINNING!!
 
 
Kramar och kärlek till er alla!
 

Kommentera här: