Vecka 16 på Fantabolous

Är nu inne på min 16:e vecka på Fantabolous Music. På fredag är LIA-perioden officiellt slut men i och med att jag gjort min examensarbete här så kommer jag alltså förlänga med några veckor till. Sen får vi se vad som händer.
Tiden går så himla fort.
I förra veckan hade jag äran att få stifta bekantskap med Said Bello som är bolagets A&R. Han jobbar i studion nere i Malmö. Det är han som har upptäckt alla artisterna som finns på Fantabolous Music. Även Lazee, Lilleman och Pauline har han upptäckt. Det var mycket givande att prata med honom, ur alla perspektiv. Han gav mig även tips för min egna musikkarriär. Han har bra musikaliska öron om man säger så och han vet vad som slår och funkar. Är det något jag uppskattar så är det folk som tar sig tid, tid att berätta och tid att inspirera och prata. Det är inte alltid man vill be om folks tid, den ska liksom bara komma naturligt till en. 
fj
Idag fick jag även fler bilder från showcaset, så nu sitter jag här och bara njuter av att se bilderna och hur nöjd jag är:) 
 
Fjärilseffekten, nu signade till EMI, grattis grabbar, ni är så bäst!!

Kommentera här: