Fem veckor på Fantabolous!

Nu har jag varit praktikant på Fantabolous Music i fem veckor.
Tiden går fort och veckorna bara rusar iväg. 
I veckan som gått har jag jobbat mycket med research kring olika varumärken för branding och sponsring. Och nu försöker jag formulera ett mail som ska skickas iväg. Svårt att veta hur man ska förhålla sig i text i mail när man verkligen vill sälja in något. Förutom varumärkena så håller jag koll på Facebook och Instagram för Fantabolous.
Förresten får ni gärna kika in vår nya hemsida: www.fantabolous.com och gå gärna in och gilla oss.
 
Mitt examensarbete har fått stå still lite i veckan eftersom det blivit lite komplikationer och lite kommunikationsstrul. Det är jobbigt när man inte själv aktivt kan styra över sin tid och planering. Det är så många parter som är inblandade. Helst hade jag velat kunna styra allting själv men det är inte möjligt med tanke på hur många som är inblandade från olika håll. Nå väl, hoppas på ett lyft i nästa vecka innan jag åker till Oslo och By:Larm. 
 
Mål väl!
 
Nova Delai och John-Alexis i studion

Kommentera här: