Another Fantabolous week

Vecka två på Fantabolous börjar lida mot sitt slut och tiden går fort här. Jag har spenderat en hel del tid på kontoret den här veckan och det innebär att man träffar en del folk eftersom det ofta kommer besök och liknande. Det har vimlat allt från artister och producenter till hantverkare och städerskor på kontoret den här veckan. Det gör mycket att man visar att man tar sig tid för pratstunder. Det är så man lär känna folk. Hade ett intressant samtal med Erik Hassle igår angående låtidéer, influenser och annat och pratade om STIM och upphovsrätt med min kollega Mattias. Man lär sig mycket och framför allt så förstår man att man lärt sig mycket på MEA. 
 
Jag har äntligen kommit igång med mitt examensarbete. Kan inte avslöja allt för mycket men det rör sig om ett showcase men jag stannar där och berättar inte mer just nu. Ha en fantabolous helg allihop!
 

Kommentera här: