Vecka 9 på Fantabolous!

Tiden går fort och nu har jag snart avslutat den nioande veckan här på Fantabolous Music. 
Den här veckan har jag haft möten med både fjärilseffekten och Nova Delai inför vårt kommande showcase. I onsdags kom glassponsen från SIA Glass som jag fixat. Nu väntar vi bara på gröten också:) Det här med sponsring trodde jag inte var min grej men även jag kan tydligen fixa sånt. Jag jobbar också en del med att fixa detta inför showcaset. Men det gäller att vara beredd på många nej innan man får ett ja. Tur att vi läst sponsring på Campus:) Jag fick även tillbaka min projektplan från Lillemor med feedback. Den är nu godkänd så det känns bra. Det har ju verkligen varit struligt med mitt examensarbete men nu tror jag att jag är på banan i alla fall. 
I övrigt har det varit en ganska vanlig vecka, jobbat på med diverse grejor och haft intressanta samtal med personer som kommit hit till kontoret. Tänk, vad många människor man träffar hela tiden!
Snart blir det av in mot stan för att sätta upp lite fler affischer angående vår uthyrning av vår studio. 
Ha en fin helg!
 

Kommentera här: